söndag 15 maj 2011

hejhopp !

Hejsan ! Har tyvärr int hunni uppdater för jag har haft så stressigt ! Jag har sovd i skogen en natt , me jotto ! (: he va KALLT ! (: Så ha jag shoppa , shoppa å shoppa ! (: så ha jag fått en sköthäst , som heter emppu (: så har jag vari å sii på EIK match . Så ha jag förståss följd med i hockey! å Finland kommer helt klart få VM Guld (:
Så har jag även jobba varje eviga daaag (: så he er tå mitt liiiv (:

Nu på Onsdag flyyger jag ivääg till turkiet med mamma på en mordotter resa ! (: så idag sku jag måst pack !
å idaaag flyger min älskade lilla syster Emma till Italien med sitt jäng ! kommer sakna henne mkt ! <3 (:

Igåår va vi vid pias hela kvälln tyyp å vi haft helt okejj skojj (: förutom vissa olyckshändelser som ledde till akuten så va allt nästan perfekt !! (:  hmmm , va annat ! (;

Jooo + he att he snart er studentdimension vilket betyder att Pg e fäääääädi (: min klännig böri vara mer oich mer klar , för den som int vet så blir den fixad av sara liljeström (: riktigt fin hoppas jag den blir (: 
Studentmössa å skor å smycken är fixad . så nu ere bara att baka kvar (: 

Jooo så he er allt kort i ett ända sveep . . . . tjossanhejjsan !  (:



Sånde såvd jag å Jotto i (: baa att han va INT såde fin å välskyddad (;

Med delade känslor böri jag sköt Emppu , de är en häst som liknar Vekku så myki ! 

Snart har jag blivi krönd av kangas me en sådan (; hahah

Tideee er jag efter 4 daa (:

Ikväll ere hockey som gäller !!!! 

Ha e bra allihopan ! C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar