lördag 16 juni 2012

Dagens Tanke . .


. . varför jag !?

Varför är jag denna fula, Äkliga lilla tjej i kållby!? Jag undrar varför just jag skall sitta hemma varje eviga lördag kväll ! Vad vill gud med det ? Varför är jag den tjocka, långa tjejen som alltid är längst, fulast och fetast ? Jag undrar. . ! !  Å varför skall jag va den ensamma. Varför skall just JAG ha blivit mobbad genom livet samt mist goda vänner genom flytt och annat? Varför, varför, varför finns jag ?

Här kommer många varför men jag undrar verkligen varför finns jag , till vilken nytta här i livet. Jag har ju ingenting att ge någon !! Och ni som tänker nu att jaa men du e så snäll så skriv inte det för att va snäll det är ingenting, jag vill vara nått mer !!!
Varför är det alltid samma människor som får leva detta helvete på jorden ? Jag vill ha vänner att umgås med varje eviga helj , jag vill hitta på saker, skratta å va lycklig !!! Jag vill va snygg och fin och ha någon som tycker att jag är den finaste !

Jag er så himla less på mitt liv just nu ! Och ni behöver inte tänka att detta är någåt desperat inlägg om att jag borde va gift det är det absolut inte, jag undrar bara varför just jag e jag och varför jag skall ha ett så himla jobbigt liv !!! Jag vill ha en vän jag kan ringa åt mitt i natten nån som alltid alltid finns där som jag vet med säkerhet att vad som än händer står den vid min sida !!

Jo jag har kompisar men jag har ingen att dela mina heljar med ingen att dela mina innersta tankar med ! Jag har inget intresse för att va ut på krogen å dricka m.m. så därför sitter jag på denna fula stol som jag sitter !! Folk säger de blir bättre . . ha ändå bara levd de senaste 10 åren såhär nu !

Å då folk säger jag tänker på dejj , de e så himla onödigt !!! Varför låssas att man bryr sig bara för att ha ett gott samvete !! Men ändå inte bry sig i praktiken !!! ÅÅåååååh jag orkar bara inte mer!!


. . Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva ! 


. . .

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Att jag er för snäll å att du tycker om mig !? <3

      Radera
  2. Hej från en helt okänd som kika in. Alla har dåliga dagar. Men det bästa av allt är ändå att Gud finns alltid alltid nära dig. Han vet, han ser o han älskar dig! Ditt liv har en mening och du är värdefull. Allt har sin tid. Kram

    SvaraRadera
  3. NEJ!! helt fel att det är så här..:( tyvärr är det ändå såhär det funkar många gånger. Men jag vill rätta dig lite. Du skriver att du inte har något att ge någon; du ANAR inte vilken motivation du skänker mig och många andra läsare med ditt tränande och bloggande. Alltid när jag inte orkar träna går jag in på din blogg och läser något av dina inlägg, och vips höjs träningsmotivationen flera hekto! fortsätt kämpa och skriv gärna hur det går. Jag beundrar verkligen dig! och till sist: Jag tycker det är jättetråkigt att du måste må såhär dåligt, men jag är helt säker på att Gud har en plan för dig också. Jag tror också att en dag inom snar framtid kommer du känna dig som lyckligast på jorden :)

    SvaraRadera