onsdag 4 juli 2012

Svar på fråga


Hej :) Hittade just hit till din blogg och jag tycker det skulle vara jätteroligt om du skulle kunna göra ett inlägg om hur du vill att din kropp ska se ut när du nått alla dina mål :) Kämpa på, jag beundrar sådana människor som du :)

Hej, Tack för din kommentar. Jag har nu i 2 dagar funderat på hur jag vill se ut egentligen. :) Hittills har jag bara funderat på hur mycket jag vill gå ner i vikt till att börja med! Men det viktigaste är ju trots allt att ha en kropp som man trivs oberoende på vad vågen visar! Men jag vet inte ! 
Jag vill vara nöjd, kunna ta ett foto och känna att okej jag är inte värdens fulaste och tjockaste människa, jag vill ha en bra hälsa och bra kondition! Hur jag kommer se ut som "normal viktig" har jag ingen aning om, men jag hoppas jag känner på mig då det är bra och kämpa med att sedan hålla den vikten i livet ut . . Jaa JAG vet inte det är svårt :)  Men fråga om du har nått exempel ? :) Men jag vill absolut inte bli super smal! Jag vill va en "kurvig" och stark tjej  som är lagom stor !! haha, ojj va allt blir flummigt men de beror på att jag filosoferar ännu ;) 
Jag har planerat att börja sätta upp bilder på mig lite nu som då med före och efter och annat så att man kan fara tillbaka och jämföra olika månader under 2012. :) 

Här är jag förra sommaren ! 
-_-

Men om jag skulle få välja hur jag skulle få se ut 
skulle det vara som min syster: (kroppsform)

C=

4 kommentarer:

  1. Hoppas du lyckas med ditt måål å att du börjar trivas me dig själv :) å stort tack fö motivationen du ger :)

    SvaraRadera
  2. Tack, mitt mål är nu att gå ner 30 kilo och det skall jag göra sen tar jag nästa mål. Slut resultat vet jag inte hur blir :) Man bör alltid ha ett mål :) Å tack själv för din motivation du ger mig genom att läsa min blogg och kommentera m.m. :)

    SvaraRadera
  3. Roligt med en sån här blogg, jag måste också tacka för motivationen du ger! Kämpa på :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tycker om den, Tack :) KRAM!

      Radera