lördag 7 juli 2012

Svar på fråga . .


Va er ide "bode" för na? :)

Bode är en "drink" jag dricker 2 gånger ger dag. Det är en ingrediensblandning, som smakar apelsin juise . Bod•ē Burn håller din kropp på högvarv genom att förbättra dess förbränningspotential, dämpa din hunger, öka din energi och leverera det näringsstöd du behöver genom en uppfriskande, lätt kolsyrad 245 ml dryck. 

INGREDIENSER:

  • Vemma formeln29,5 ml av den kliniskt studerade blandningen av vitaminer, mineraler och antioxidantrika fytonäringsämnen ökar motståndskraft och den allmänna hälsan *
  • Mangostan superfruktRejält med mangostanfruktextrakt från det vilda, som innehåller några av de högsta nivåerna fytonäringsämnen (xantoner) som kan hittas i naturen
  • 20 g proteinEn egenutvecklad proteinblandning av hydrolyserat kollagen för att dämpa din hunger och skydda mot muskelnedbrytning *
  • 7 g lösliga fibrerEn dietfiberkälla för att hjälpa dig att känna dig mätt och nöjd längre, samtidigt som den behåller insulinnivåerna inom de normala värdena *
  • 100 mg av naturligt koffein med EGCGStartar upp din energinivå*
  • L-Theanin
  • Konjugerad linolsyra (CLA)
  • Resveratrol
(www.vemma.com)

C=

9 kommentarer:

  1. Hej, uppdatera mera :) Berätta mer om din träning? Hur går det? Tycker du att ditt sötsug har försvunnit nu eller är det fortfarande lika jobbigt som i början?

    SvaraRadera
  2. Okej, jag e väldigt skeptisk till allt sånt där men fungerar det verkligen? Och vad kostar de?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa jag har också varit VÄLDIGT skeptisk till det men efter att ha gått ner 11 kilo på en månad tror jag verkligen att det har effekt ! :) Om du är intresserad så ta kontakt personligen med mig eller min pappa. Jag vet inte vad det kostar det beror vell lite på hur mycket du tar på en gång m.m. :)

      Radera
  3. Okej, men fråg din pappa vad en veckas konsumtion kostar t.ex. så ska ja se om jag har råd :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ring åt honom! ;D 050-5533675 ! :D

      Radera
    2. Ja våg int! Fråg åv a å så skickar du fb elr na :D

      Radera
    3. Får jag säg att han ringer till dej ? :)

      Radera
    4. Nå ja tror int att ja ska ha na egentligen, vila bara veta va de kosta :)

      Radera